Svéda, Balázs (2010) A megosztás ereje - A Social Media mint vállalati kommunikációs felület. TDK dolgozat, BCE, E-business szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_20100330133322.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_20100330133322.pdf
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat során azt vizsgáltam, hogy a Social Media milyen lehetőségeket nyújt a vállalatoknak, és ezeket hogyan tudják eredményesen kihasználni. Miután definiáltam a social media-t, a munka első lépéseként megvizsgáltam a médiafogyasztásban bekövetkezett változásokat. Ebből kiderült, hogy egyre gyakrabban vagyunk online, bizonyos korcsoportnál ez pedig messze is felülmúlja a hagyományos csatornákon eltöltött időt (például televízió). Ezután megvizsgáltam, hogy ezeket a változásokat a vállalatok felismerték-e, hogyan reagáltak erre, milyen változások álltak be a hirdetési szokásokban, ezen belül az online marketing változásait is bemutatom. Ezt követően bemutattam, hogy miért szükséges mindenképpen a social media felületein jelen lenni a vállalatnak, egyáltalán milyen felületek, csatornák állnak rendelkezésükre, illetve ezen felületeken milyen célcsoportokat érhetnek el. A következő részben rávilágítottam, hogy miután megvannak a vállalat számára legideálisabb felületek, a gyakorlatban miket tud ezzel kezdeni, mit tud csinálni a vállalat ezeken a felületeken. Ezután bemutattam, hogy hogyan kell ezeken a felületeken viselkednie, ahhoz hogy sikeres legyen a social media jelenléte. A következő pontban megnéztem, hogy a gyakorlatban megéri-e, illetve mennyire éri meg a vállalatnak a social media marketing, illetve, hogy miért nehéz erre a kérdésre válaszolni. Ezután a bemutattam a social media ellen szóló érveket. Milyen hátrányai, illetve kockázatai vannak ennek a felületnek. Végül röviden felvázoltam, hogy mi várható a jövőben a social media marketinggel kapcsolatban. Befejezésül végeztem egy kérdőíves kutatást, amely egyben egy teszt is, a dolgozatom címét igazolandó.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. helyezett |
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 2998 |
Elhelyezés dátuma: | 08 Márc 2011 08:22 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:27 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap