Siegler, Bálint and Stancsics, Nóra (2010) Életre szóló márkaságok - Márkaépítés közösségi médián keresztül. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_SN_20100330135656.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
967kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_SN_20100330135656.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. helyezett |
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 2991 |
Elhelyezés dátuma: | 07 Márc 2011 14:19 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:27 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap