Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications

Dudás, Norbert (2023) Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:1. díj
Subjects:Information economy
Marketing
ID Code:15696
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:16 Nov 2023 14:41
Last Modified:16 Nov 2023 14:41

Repository Staff Only: item control page