Dudás, Norbert (2023) Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Information economy Marketing |
ID Code: | 15696 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing |
Deposited On: | 16 Nov 2023 14:41 |
Last Modified: | 16 Nov 2023 14:41 |
Repository Staff Only: item control page