Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications

Dudás, Norbert (2023) Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:15696
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:16 Nov 2023 14:41
Utolsó változtatás:16 Nov 2023 14:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap