Dudás, Norbert (2023) Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Információgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 15696 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
Elhelyezés dátuma: | 16 Nov 2023 14:41 |
Utolsó változtatás: | 16 Nov 2023 14:41 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap