Szabadkai, Petra (2021) Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. TDK dolgozat, BCE, Kommunikációelméleti. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
869kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Marketing Borászat |
Azonosító kód: | 15637 |
Képzés/szak: | Kommunikáció- és médiatudomány |
Elhelyezés dátuma: | 22 Máj 2023 11:54 |
Utolsó változtatás: | 22 Máj 2023 11:54 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap