CSR kampányok hatása az LMBTQ közösség elfogadására

Dákai, Petra (2021) CSR kampányok hatása az LMBTQ közösség elfogadására. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dakai_p_2021.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
437kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dakai_p_2021.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:15536
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:10 Máj 2023 09:05
Utolsó változtatás:10 Máj 2023 09:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap