Dákai, Petra (2021) CSR kampányok hatása az LMBTQ közösség elfogadására. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dakai_p_2021.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
437kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dakai_p_2021.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. díj |
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 15536 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
Elhelyezés dátuma: | 10 Máj 2023 09:05 |
Utolsó változtatás: | 10 Máj 2023 09:05 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap