Mennyire hajlandóak a francia, német és a lengyel felhasználók offline aktivitást végezni egy online kampány hatására, és mennyire számít a motiváció mértéke? Felhasználói attitűdváltozás a közösségi médiában a francia-, német- és lengyel piacokon

Horváth, Petra (2020) Mennyire hajlandóak a francia, német és a lengyel felhasználók offline aktivitást végezni egy online kampány hatására, és mennyire számít a motiváció mértéke? Felhasználói attitűdváltozás a közösségi médiában a francia-, német- és lengyel piacokon. BA/BSc szakdolgozat, MEGHATÁROZATLAN.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
684kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:14898
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:05 Okt 2022 07:16
Utolsó változtatás:05 Okt 2022 07:16

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap