Komplex és digitális szolgáltatáskezelés az Enterprise Service Management által : A TOPdesk bevezetésének és használatának szervezeti hatásai

Tóth, Eszter Margit (2021) Komplex és digitális szolgáltatáskezelés az Enterprise Service Management által : A TOPdesk bevezetésének és használatának szervezeti hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Vezetéstudományi Intézet, Vezetés és Szervezés Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
728kB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Innováció, tudásgazdaság
Vállalati vezetés és politika
Számítástechnika
Azonosító kód:14567
Képzés/szak:Vezetés és szervezés
Elhelyezés dátuma:04 Ápr 2022 13:24
Utolsó változtatás:04 Ápr 2022 13:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap