Analysis of Huawei’s International Marketing Strategy in Central Europe : Huawei Smartphone Industry Analysis in Hungary, Slovakia and Czech Republic

Ji, Sihan (2019) Analysis of Huawei’s International Marketing Strategy in Central Europe : Huawei Smartphone Industry Analysis in Hungary, Slovakia and Czech Republic. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ji_Sihan.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ji_Sihan.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Innováció, tudásgazdaság
Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:14450
Képzés/szak:International Business
Elhelyezés dátuma:20 Dec 2021 12:24
Utolsó változtatás:20 Dec 2021 12:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap