Ji, Sihan (2019) Analysis of Huawei’s International Marketing Strategy in Central Europe : Huawei Smartphone Industry Analysis in Hungary, Slovakia and Czech Republic. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ji_Sihan.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ji_Sihan.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Innováció, tudásgazdaság Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 14450 |
Képzés/szak: | International Business |
Elhelyezés dátuma: | 20 Dec 2021 12:24 |
Utolsó változtatás: | 20 Dec 2021 12:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap