A Moda Fashion ruházati márka bevezetése Magyarországon és az erre épülő üzleti terve

Nguyen, Phuong Thao (2021) A Moda Fashion ruházati márka bevezetése Magyarországon és az erre épülő üzleti terve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Vezetéstudományi Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
568kB

Absztrakt (kivonat)

Megéri a Moda Fashion ruha nagykereskedésnek részben változtatnia a kereskedelmi csatornáján? Erre a kérdésre kerestem a választ a szakdolgozatomban.A lassan 25 éves működése alatt semmit nem változott a cég, viszont a koronavírusnak köszönhetően szeretnének változtatni az értékesítési csatornájukon.Fontos, hogy nyomon kövessük a cég működését, hiszen a piaci környezet gyorsan változik. A Moda Fashion ruha nagykereskedés webshop kapcsán felmerültek ezek a kérdések, hogy „Ki a fogyasztó?”, „Milyen értéket képviselünk?”, „ Miből lesz bevételünk?” és, hogy „Mitől lesz ez profitábilis?”.Ezekre a kérdésekre kaptam választ a dolgozatomban. Az elején bemutattam a szakirodalmat, amelyeket felhasználtam a dolgozatom elkészítéséhez. A Moda Fashion ruha nagykereskedés eddig csak nagykereskedésként működött, de most már szeretné a végső vásárlók igényeit is kielégíteni.Először is bemutattam a cég eddigi működését, az elkészült interjúk alapján kiderült, hogy működésük óta még sose készítettek üzleti tervet.Az interjúkat a Moda Fashion tulajdonosaival készítettem, kérésükre a vállalkozás adatait megváltoztattam a szakdolgozatomban. Egy éves üzleti tervet készítettem, melyben részleteztem a vállalkozást, és annak működését.Meghatároztam, hogy kik a potenciális vásárlói az online boltjuknak a mélyinterjúk segítségével, ebből kiderült számomra, hogy főként a 20 év feletti nők a célpontjuk.Ismertettem a termékek gyártását is.A ruhák külföldön készülnek és itthon kerülnek eladásra.Készítettem egy éves pénzügyi tervet is, melyben kiderült számomra, hogy profitábilis lenne a működésük, ezt a mellékletekben csatoltam.Összeállítottam egy marketingstratégiát is, ahol a Facebook és az Instagram közösségi oldalakat fogja használni az eladás ösztönzéshez.A webshop megfelelő működése érdekében a kockázatok elkerülésére is kerestem megoldást. Dolgozatomban vizsgáltam a Porter modellt, SWOT analízist is, melyek során láthattam a cég erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit is.A webshop létrehozásával, illetve egy jó marketingstratégiával fogják elérni, hogy még többen megismerjék a márkájukat. Az üzleti tervnek köszönhetően meg tudtam határozni, hogy milyen piaci igényt tud kielégíteni a webshop működése.Szintén ennek köszönhetően a Moda Fashion márkát tudtam pozícionálni a piacon, így kiderült, hogy a közép kategóriába sorolja magát.Szakdolgozatom a szakirodalmak, illetve a tulajdonosokkal készített interjú alapján készült. Összegezve a kutatásaimat, úgy gondolom, hogy a Moda Fashion sikeresen fog működni.

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:14087
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:27 Okt 2021 09:04
Utolsó változtatás:08 Ápr 2022 07:50

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap