Krízishelyzetben is növekedni? Avagy a koronavírus hatása az e-kereskedelemre és szereplőire

Ragány, Ádám Tibor (2021) Krízishelyzetben is növekedni? Avagy a koronavírus hatása az e-kereskedelemre és szereplőire. MA/MSc szakdolgozat, BCE Vállalkozásfejlesztési Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13954
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:30 Szept 2021 08:14
Utolsó változtatás:10 Dec 2021 09:31

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap