Bilacsics, Márk (2020) A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
699kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing Emberi erőforrás menedzsment |
Azonosító kód: | 13739 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 18 Márc 2021 12:10 |
Utolsó változtatás: | 18 Márc 2021 12:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap