A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára

Bilacsics, Márk (2020) A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
699kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Emberi erőforrás menedzsment
Azonosító kód:13739
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:18 Márc 2021 12:10
Utolsó változtatás:18 Márc 2021 12:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap