Az online marketingeszközök szerepe a kis- és középvállalkozások versenyképességének növekedésében: Különös tekintettel a B2B piacon működő vállalkozásokra

Száva, Orsolya Éva (2020) Az online marketingeszközök szerepe a kis- és középvállalkozások versenyképességének növekedésében: Különös tekintettel a B2B piacon működő vállalkozásokra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
996kB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13583
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:22 Jan 2021 09:15
Utolsó változtatás:22 Jan 2021 09:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap