Lakatos, Fruzsina (2020) Portói borok kereskedelme avagy hogyan hat az édesbor fogyasztás csökkenése a portói borok kereskedelmi stratégiájára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Fruzsina.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Fruzsina.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Vállalati vezetés és politika Borászat |
Azonosító kód: | 13572 |
Képzés/szak: | Vállalkozásfejlesztés |
Elhelyezés dátuma: | 22 Jan 2021 07:21 |
Utolsó változtatás: | 22 Jan 2021 07:21 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap