Miképpen tudja a digitális játék megreformálni az oktatást

Kelemen, Bálint (2020) Miképpen tudja a digitális játék megreformálni az oktatást. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kelemen_Balint_2020.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kelemen_Balint_2020.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Oktatás
Információgazdaság
Azonosító kód:13425
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:18 Dec 2020 10:22
Utolsó változtatás:27 Jan 2021 10:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap