Kelemen, Bálint (2020) Miképpen tudja a digitális játék megreformálni az oktatást. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kelemen_Balint_2020.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kelemen_Balint_2020.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Oktatás Információgazdaság |
Azonosító kód: | 13425 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 18 Dec 2020 10:22 |
Utolsó változtatás: | 27 Jan 2021 10:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap