Polgár, Zsófia (2019) Van-e élet a fast fashion mellett? – #viseljmagyart. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan - Stratégia szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a divatipar, ezen belül a magyar divattervezők sikerességének vizsgálata a hazai piacon, valamint a ruha és kiegészítő vásárlási szokások vizsgálata. Számomra azért izgalmas ez a téma, mert rendkívül sokszínű, összekapcsolódik a művészettel, de fontos gazdasági tényező is lehet. Kutatásom során a kínálati oldalt kvalitatív módszerrel, mélyinterjúk segítségével tárom fel, a keresleti oldalt pedig kvantitatív módszerrel, kérdőíves formában igyekszem minél jobban megismerni, melyet az interneten keresztül írásos formában használok. Célom, hogy megértsem a tervezői és a fogyasztói gondolkozást, a tervezők sikerességének mibenlétét, illetve, hogy javaslatot tegyek arra, hogy mivel lehetne ösztönözni a hazai fogyasztókat annak érdekében, hogy a fast fashion boltok mellett vagy helyett a hazai tervezők kínálatából is vásároljanak. A kutatás eredményeképp elmondható, hogy a hazai termékek magas minőségűek, egyediek és időtállóak és a tervezők tisztában vannak azzal, hogy ezek azok a tényezők, melyekkel elérhetik a vásárlókat.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. díj |
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 13361 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 11 Dec 2020 10:13 |
Utolsó változtatás: | 11 Dec 2020 10:13 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap