Harnberger, Bianka (2019) CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
766kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 2. díj |
Subjects: | Environmental economics, environment protection Management, business policy Marketing |
ID Code: | 13315 |
Specialisation: | Commerce and Marketing |
Deposited On: | 10 Dec 2020 08:10 |
Last Modified: | 02 Dec 2021 10:45 |
Repository Staff Only: item control page