CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M

Harnberger, Bianka (2019) CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
766kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13315
Képzés/szak:Commerce and Marketing
Elhelyezés dátuma:10 Dec 2020 08:10
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 10:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap