Dulai, Sára (2020) Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
958kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. díj |
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 13165 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 20 Nov 2020 11:05 |
Utolsó változtatás: | 20 Nov 2020 11:05 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap