Antonenko, Nataliia (2019) Influence of In-Game Purchases on Involvement of Players in Video Gaming Industry. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antonenko_Nataliia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antonenko_Nataliia.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Információgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 12397 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 08 Nov 2019 11:06 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:34 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap