Egri, Sára (2018) Borvidékek nemzetközi marketingelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
871kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Borászat |
Azonosító kód: | 11340 |
Képzés/szak: | Nemzetközi gazdálkodás |
Elhelyezés dátuma: | 27 Júl 2018 09:06 |
Utolsó változtatás: | 27 Júl 2018 09:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap