Borvidékek nemzetközi marketingelemzése

Egri, Sára (2018) Borvidékek nemzetközi marketingelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
871kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:11340
Képzés/szak:Nemzetközi gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:27 Júl 2018 09:06
Utolsó változtatás:27 Júl 2018 09:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap