Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál

Michaelisz, Tamás (2016) Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf

Abstract

A dolgozat egy multinacionális vállalat IT Service Desk szolgáltatását, valamint annak az ITIL alapú működésre vonatkozó fontos hiányosságát mutatja be. Ez a hiányosság a szolgáltatási szint szerződések, valamint az ehhez kapcsolódó mérési módszerek nélkülözése a vállalat üzleti oldalával. Dolgozatommal erre a helyzetre próbálok megoldást kialakítani egy ajánlás keretében. Ehhez segítség, hogy a szakmai gyakorlatomat is e vállalat IT osztályán töltöttem, így gyakorlati rálátásom is volt a dolgozatban tárgyaltakra.

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Business organisation
Computer science
ID Code:10807
Specialisation:Gazdaságinformatikus
Deposited On:21 Mar 2018 08:34
Last Modified:21 Mar 2018 08:34

Repository Staff Only: item control page