Michaelisz, Tamás (2016) Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf
Abstract
A dolgozat egy multinacionális vállalat IT Service Desk szolgáltatását, valamint annak az ITIL alapú működésre vonatkozó fontos hiányosságát mutatja be. Ez a hiányosság a szolgáltatási szint szerződések, valamint az ehhez kapcsolódó mérési módszerek nélkülözése a vállalat üzleti oldalával. Dolgozatommal erre a helyzetre próbálok megoldást kialakítani egy ajánlás keretében. Ehhez segítség, hogy a szakmai gyakorlatomat is e vállalat IT osztályán töltöttem, így gyakorlati rálátásom is volt a dolgozatban tárgyaltakra.
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Business organisation Computer science |
ID Code: | 10807 |
Specialisation: | Gazdaságinformatikus |
Deposited On: | 21 Mar 2018 08:34 |
Last Modified: | 21 Mar 2018 08:34 |
Repository Staff Only: item control page