Michaelisz, Tamás (2016) Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat egy multinacionális vállalat IT Service Desk szolgáltatását, valamint annak az ITIL alapú működésre vonatkozó fontos hiányosságát mutatja be. Ez a hiányosság a szolgáltatási szint szerződések, valamint az ehhez kapcsolódó mérési módszerek nélkülözése a vállalat üzleti oldalával. Dolgozatommal erre a helyzetre próbálok megoldást kialakítani egy ajánlás keretében. Ehhez segítség, hogy a szakmai gyakorlatomat is e vállalat IT osztályán töltöttem, így gyakorlati rálátásom is volt a dolgozatban tárgyaltakra.
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati szervezet Számítástechnika |
Azonosító kód: | 10807 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 21 Márc 2018 08:34 |
Utolsó változtatás: | 21 Márc 2018 08:34 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap