Vandrovnik, Petra (2016) Fizetett hirdetések teljesítményének vizsgálata az átlagos pozíció függvényében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vandrovnik_Petra.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vandrovnik_Petra.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció Számítástechnika |
Azonosító kód: | 10795 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2018 09:38 |
Utolsó változtatás: | 20 Márc 2018 09:38 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap