Afandiyev, Rahman (2017) Branding Budapest as an attractive place to study: assessing the effect of city attributes on student satisfaction and behavioral intentions. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rahman_Afandiyev.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rahman_Afandiyev.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Oktatás Marketing |
Azonosító kód: | 10627 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 28 Feb 2018 10:17 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:32 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap