A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében

Rajnai, Richárd (2017) A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
Computer science
ID Code:10174
Specialisation:Marketing
Deposited On:02 Nov 2017 12:37
Last Modified:02 Nov 2017 12:37

Repository Staff Only: item control page