Rajnai, Richárd (2017) A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Számítástechnika |
Azonosító kód: | 10174 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 02 Nov 2017 12:37 |
Utolsó változtatás: | 02 Nov 2017 12:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap