A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében

Rajnai, Richárd (2017) A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajnai_Richard.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Számítástechnika
Azonosító kód:10174
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 12:37
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 12:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap