Dalocsa, Anna (2017) Réspiaci termékek online értékesítési csatornákon: a réspiaci termékek vásárlási hajlandósága és az online vásárlási hajlandóság összefüggései a kézműves sör piac példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Számítástechnika Sör- és szeszgyártás |
Azonosító kód: | 10166 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 02 Nov 2017 11:41 |
Utolsó változtatás: | 07 Nov 2017 14:20 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap