Egy mikrovállalkozás B2B kapcsolatainak elemzése az interakciós modell alapján

Szilágyi, Balázs (2017) Egy mikrovállalkozás B2B kapcsolatainak elemzése az interakciós modell alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szilagyi_Balazs.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
976kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szilagyi_Balazs.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Business organisation
Marketing
ID Code:10122
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:25 Oct 2017 10:38
Last Modified:25 Oct 2017 10:38

Repository Staff Only: item control page