Egy mikrovállalkozás B2B kapcsolatainak elemzése az interakciós modell alapján

Szilágyi, Balázs (2017) Egy mikrovállalkozás B2B kapcsolatainak elemzése az interakciós modell alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szilagyi_Balazs.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
976kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szilagyi_Balazs.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati szervezet
Marketing
Azonosító kód:10122
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 10:38
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 10:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap