Monofar, Olívia (2017) Közösségi oldalak szerepe a vállalatok marketingkommunikációs stratégiájában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
731kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati szervezet Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 10119 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 25 Okt 2017 10:06 |
Utolsó változtatás: | 25 Okt 2017 10:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap