A Z generáció vásárlási szokásait befolyásoló tényezők az okostelefonok termékkategóriában

Gőz, Viktor (2017) A Z generáció vásárlási szokásait befolyásoló tényezők az okostelefonok termékkategóriában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Goz_Viktor.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
652kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Goz_Viktor.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Számítástechnika
Szociológia
Azonosító kód:10113
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 09:31
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 09:31

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap