Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:10.

Faragó, Teodóra Áldáska and Fekete, Anett (2020) "Nálunk egyetlen egy dolog állandó, a változás" - A digitalizáció okozta változás megélésének vizsgálata egy munkaerő-közvetítő szervezetnél. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/farago_t_fekete_a_2020.pdf

Gresó, Eszter (2020) A magyar divat lehetőségei a külföldi piacokon – Nemzetközi piacra lépési stratégiák vizsgálata az elérhető-luxus. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/greso_e_2020.pdf

Matos, Bence and Papik, Réka (2020) Kicsi a bors, de erős - Nagyvállalatok és startupok közötti együttműködések vizsgálata stratégiai nézőpontból = The smaller, the stronger - Collaborations between large companies and startups from a strategic perspective. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Vései, Viktor (2020) Hallgatói élmény a felsőoktatás-menedzsmentben – Hogyan vizsgáljuk a hallgatói szervezeteket? TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Boncz, Bettina (2019) The Effect of Artificial Intelligence on the Labor Market. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Iglódi, Vivien (2019) Transzferárazás: stratégiai eszköz vagy hatósági kényszer? TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Szommer, Dóra (2019) Üzletimodell-innováció a szépségiparban = Business Model Innovation in Health & Beauty. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szommer_d_2019.pdf

Bükki, Rita Diana (2018) Stratégiai elemzés a megújuló energia piacán: egy magyarországi piacvezető vállalat komplex, egyedi értékkel és innovatív üzleti modellel való belépése az Egyesült Királyság piacára. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Muck, Ferenc Péter (2018) Service design mint a stratégiai kettős képesség ösztönzője a bankszektorban. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció.

Szász, Réka (2018) Crowdfunding: analysis of the demand and the supply side of the crowdfunding ecosystem. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Szasz_Reka_TDK.pdf

A lista elkészültének dátuma: Fri Apr 26 02:25:53 2024 UTC.