Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:6.

Edőcsény, Klára Ilona (2022) Tudatosabb ruhafogyasztás? A Covid-19 pandémia hatása a magyar Y és Z generációs fiatalok divatfogyasztására = More conscious apparel consumption? Investigating the effect of Covid-19 pandemic on Hungarian Milennials’ and Gen Z’s fashion consumption. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf

Kulhavi, Nikoletta Márta (2022) Omnichannel Retail in the light of Sustainability = Omnichannel értékesítés a fenntarthatóság tükrében. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kulhavi_n_m_2022.pdf

Lázár, Lili (2022) „Beláttam, hogy az egész mostani divatipar egyáltalán nem fenntartható” : A fenntarthatóság oktatásának hatása a fiatalok fast fashion fogyasztási szokásaira. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lazar_l_2022.pdf

Csányi, Kristóf (2021) A divatmárkák CSR kampányainak hatása a fiatalokban kialakult márkaimázs megváltozására = The Influence of Fashion Brand CSR Campaigns on Shifting the Pre-existing Brand Image of Young Customers. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság.

Dákai, Petra (2021) CSR kampányok hatása az LMBTQ közösség elfogadására. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dakai_p_2021.pdf

Környei, Viktória (2021) Mire jó egy CSR kurzus? = Whati is the benefit of a CSR related course? TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság.

A lista elkészültének dátuma: Tue May 14 02:25:09 2024 UTC.