Tudatosabb ruhafogyasztás? A Covid-19 pandémia hatása a magyar Y és Z generációs fiatalok divatfogyasztására = More conscious apparel consumption? Investigating the effect of Covid-19 pandemic on Hungarian Milennials’ and Gen Z’s fashion consumption

Edőcsény, Klára Ilona (2022) Tudatosabb ruhafogyasztás? A Covid-19 pandémia hatása a magyar Y és Z generációs fiatalok divatfogyasztására = More conscious apparel consumption? Investigating the effect of Covid-19 pandemic on Hungarian Milennials’ and Gen Z’s fashion consumption. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Marketing
Azonosító kód:15384
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:17 Ápr 2023 13:58
Utolsó változtatás:17 Ápr 2023 13:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap