Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban

Szabó, András (2016) Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
631kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf

Absztrakt (kivonat)

A startup pitch egy olyan új üzleti kommunikációs műfaj, amely meghatározó formájává vált az új vállalkozási ötletek bemutatásának befektetőknek, leendő vevőknek és társaknak. A közösségi finanszírozásból, pitch versenyről, pitchdeckekből és két saját példából tartalmi jellemzők: igény megfogalmazása, termék vagy szolgáltatás bemutatása, célpiac bemutatása, versenyelőny ismertetése, üzleti modell, csapat. Ha a fenti szükséges elemek rendelkezésre állnak, akkor prezentáció formai elemeinek kell megfelelni egy sikeres előadás vagy videó tekintetében, ahol érzelmi kapcsolatot teremt az előadó a közönséggel.

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:9360
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:13 Jún 2017 13:06
Utolsó változtatás:03 Júl 2017 14:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap