Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban

Szabó, András (2016) Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
631kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf

Abstract

A startup pitch egy olyan új üzleti kommunikációs műfaj, amely meghatározó formájává vált az új vállalkozási ötletek bemutatásának befektetőknek, leendő vevőknek és társaknak. A közösségi finanszírozásból, pitch versenyről, pitchdeckekből és két saját példából tartalmi jellemzők: igény megfogalmazása, termék vagy szolgáltatás bemutatása, célpiac bemutatása, versenyelőny ismertetése, üzleti modell, csapat. Ha a fenti szükséges elemek rendelkezésre állnak, akkor prezentáció formai elemeinek kell megfelelni egy sikeres előadás vagy videó tekintetében, ahol érzelmi kapcsolatot teremt az előadó a közönséggel.

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
Marketing
ID Code:9360
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:13 Jun 2017 13:06
Last Modified:03 Jul 2017 14:12

Repository Staff Only: item control page