Az üzletek beltéri designja, mint a Zara fő marketingkommunikációs eszköze : A Zara üzletek beltéri designjának vizsgálata a márkaidentitás és az image tükrében

Somogyi, Eszter (2016) Az üzletek beltéri designja, mint a Zara fő marketingkommunikációs eszköze : A Zara üzletek beltéri designjának vizsgálata a márkaidentitás és az image tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Somogyi_Eszter.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Somogyi_Eszter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:9267
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:19 Ápr 2017 09:48
Utolsó változtatás:19 Ápr 2017 09:48

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap