Generációs különbségek: a Z generáció, mint fogyasztó : A digitális nemzedék fogyasztói magatartás vizsgálata

Mondi, Kitti (2016) Generációs különbségek: a Z generáció, mint fogyasztó : A digitális nemzedék fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:9212
Képzés/szak:Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöki szak
Elhelyezés dátuma:12 Ápr 2017 07:16
Utolsó változtatás:12 Ápr 2017 07:16

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap