A bizalom kialakulásának tényezői és szerepe az üzleti kapcsolatokban : Fókuszban a hazai megrendelői-beszállítói kapcsolatok az üzleti tanácsadásban

Loboda, Vivien (2016) A bizalom kialakulásának tényezői és szerepe az üzleti kapcsolatokban : Fókuszban a hazai megrendelői-beszállítói kapcsolatok az üzleti tanácsadásban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:9089
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:04 Okt 2016 11:14
Utolsó változtatás:04 Okt 2016 11:14

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap