A márkaérték növelése a Facebook közösségi oldalon keresztül

Dobos, Dóra (2016) A márkaérték növelése a Facebook közösségi oldalon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dobos_Dora.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
797kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dobos_Dora.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:9043
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:28 Szept 2016 09:52
Utolsó változtatás:28 Szept 2016 11:50

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap