Barcs, Júlia (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing Élelmiszeripar, tartósitóipar |
| Azonosító kód: | 8960 |
| Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
| Elhelyezés dátuma: | 30 Aug 2016 12:26 |
| Utolsó változtatás: | 30 Aug 2016 12:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

