Polyák, Attila Béla (2015) Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Management, business policy |
ID Code: | 8753 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 02 May 2016 13:20 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:26 |
Repository Staff Only: item control page