Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása

Polyák, Attila Béla (2015) Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Management, business policy
ID Code:8753
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:02 May 2016 13:20
Last Modified:02 Jul 2016 21:26

Repository Staff Only: item control page