Big data alapú élményorientált alkalmazás hatása a fogyasztói elégedettségre és lojalitásra : A személyiség, mint a vásárlási döntési folyamatot és az élményt befolyásoló tényező az alkalmazás használatának vizsgálata során

Angyal, Ivett (2015) Big data alapú élményorientált alkalmazás hatása a fogyasztói elégedettségre és lojalitásra : A személyiség, mint a vásárlási döntési folyamatot és az élményt befolyásoló tényező az alkalmazás használatának vizsgálata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Information economy
ID Code:8540
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:15 Feb 2016 07:47
Last Modified:02 Jul 2016 21:24

Repository Staff Only: item control page