A mobilkereskedelem hatása a fogyasztói magatartásra : Avagy mennyire képes megváltoztatni a mobil eszközökön történő vásárlási lehetőség a fogyasztói magatartást

Turóczi, Bálint (2014) A mobilkereskedelem hatása a fogyasztói magatartásra : Avagy mennyire képes megváltoztatni a mobil eszközökön történő vásárlási lehetőség a fogyasztói magatartást. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Információgazdaság
Azonosító kód:7119
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Ápr 2014 10:42
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:11

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap