Demokratizálódó információ – élünk vele? : A mobilalkalmazások piacainak új logikára alapozott fogyasztói döntései, különös tekintettel a fogyasztói értékelések szerepére

Kiss-Dobronyi, Bence (2014) Demokratizálódó információ – élünk vele? : A mobilalkalmazások piacainak új logikára alapozott fogyasztói döntései, különös tekintettel a fogyasztói értékelések szerepére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Dobronyi_Bence.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Information economy
ID Code:7064
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:09 Apr 2014 08:59
Last Modified:02 Jul 2016 21:10

Repository Staff Only: item control page