Kiss-Dobronyi, Bence (2014) Demokratizálódó információ – élünk vele? : A mobilalkalmazások piacainak új logikára alapozott fogyasztói döntései, különös tekintettel a fogyasztói értékelések szerepére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Dobronyi_Bence.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Dobronyi_Bence.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Információgazdaság |
| Azonosító kód: | 7064 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 08:59 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

