Decision Making Process in Corporate Sponsorship : Open Call as a Strategy to Attract, Screen, Assess and Select Sponsorship Proposals

Benedetti, Lárcio (2012) Decision Making Process in Corporate Sponsorship : Open Call as a Strategy to Attract, Screen, Assess and Select Sponsorship Proposals. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Benedetti_Larcio.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Benedetti_Larcio.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:6978
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:03 Ápr 2014 13:42
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap