Angyal, Szilvia (2013) Mire elég egy cseppnyi hírnév? : Avagy a Béres Gyógyszergyár Zrt. hírnevének vizsgálata az identitás és arculat függvényében, a fiatalok szemszögéből. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.
  | 
PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
 1MB  | 
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat | 
|---|---|
| Témakör: | Marketing Vállalati vezetés és politika  | 
| Azonosító kód: | 6922 | 
| Képzés/szak: | Marketing szak | 
| Elhelyezés dátuma: | 01 Ápr 2014 11:45 | 
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:09 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

