Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára

Bardóczky, Veronika (2013) Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Információgazdaság
Azonosító kód:6665
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 14:43
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap